Lekkere oud Hollandse snoepjes, onze zoons hebben onze zolder leeg gemaakt voor ons ( omdat wij dat niet meer kunnen. Ze hebben zicht door de muizenkeutels en de muizen moeten worstelen, oudste zoon eerst besprongen door een muis dus al met al geen leuke klus. Ik wilde de mannen iets geven ( snoepkonten) wat met muizen te maken had , NERGENS te vinden! Toen ik via de site hier terecht kwam , vond ik eindelijk muizen , ongelofelijk wat een aanbod ! Moet het nog geven aan de mannen , maar weet nu al dat ze snel hun tanden in de muizen gaan zetten haha. Fijne samenwerking met personeel hier Groetjes Mvr Dijkers

Heerlijke snoep!

Het was nogal lastig dit specifieke snoep te vinden, maar bij de Snoepstore hadden ze het. Heel blij met mijn kersenlollies haha!

top

fijne service. goed geregeld

Geen problemen. Ruime keuze

Altijd in orde

Drop altijd vers en netjes verpakt

Gewoon goed

Goed, snelle leverinh

Even wat problemen gehad met de verschillende maten van de bonbons maar alles is weer goed geregeld!!!!

Leuke, lekkere snoep

Voor mijn kleinkinderen heb ik steeds een voorraadje snoep in huis, wat ik bij jullie bestel en de diversiteit en leuke ouderwetse snoepjes vallen goed cv in de smaak. De levering van de bestelling is cv ook altijd volgens de beloofde tijd. Prima service..

Gewoon geweldig

Lekker snoep, snelle levering en al heel veel besteld want prijs kwaliteit ook dik in orde

Bestelling gedaan. Snel geleverd.

Geleverd volgens plan

Vlot verlopen. Geen idee of het lekker is, ik heb het besteld voor familie in het buitenland

Was niks op aan te merken en snelle levering keurig

Snelle en geweldig levering

Altijd de volgende dag in huis en keurig verpakt.

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, veel keus en snel bezorgd…….

Heel erg lekker!

Fantastisch kwaliteit van snoep met een snelle levering. Wij bestellen zeker en vast opnieuw

Ik had 30 kleine,3 gewone, 3 griezel en3 middel zakken om bij een prijs te doen bij een spelletjes middag.Al vroeg besteld zodat ik zeker wist Dat alles op voorraad was, maar later laten verzenden zodat alles nog lekker vers is.Helemaal volgens geleverd, goed verschil in zakjes aangegeven. En zelfs de kleinste zakjes mooi gevuld, dit uszeker voor herhaling vatbaar

Super snel geleverd en lekker

Wij hadden spekbollen besteld voor kids première binnenstebuiten 2 ze vielen enorm in de smaak en kinderen vonden ze super lekker

Top service!

Zeer klantvriendelijk, perfecte levering.

Hele goede service

Er was iets niet helemaal goed gegaan met de bestelling,maar dat is heel vriendelijk en goed opgelost.Heel aardige mailwisseling en dat was erg fijn.Dank jullie wel!

Altijd vriendelijk

Wordt altijd gebeld en altijd naar tevredenheid geholpen

snel bezorgt en goede prijs

moeilijk te verkrijgen maar bij jullie gelukkig wel!!!!! snel geleverd voor goede prijs

Geen verbeterpunten, correcte verzending en ruim aanbod

Snelle levering, producten zijn goed

Lekker

Zeer snelle levering. Goed en netjes ingepakt. Nu lekker Snoepen

Produktieweg 3

3751LN Bunschoten

Over Snoepstore

Snoepstore.nl, lekker veel, voor weinig! Al vele jaren gevestigd in Bunschoten in het midden van het land, de expert op het gebied van zoetigheid. Bij ons kunt u terecht voor uw zoetwaren als particulier en onderneming. Door ons grote aanbod, voordelige prijzen en goede service is er voor ieder wat wils! Wij onderscheiden ons door onze grote voorraad, kwaliteit en service. Als u vragen heeft of een offerte wil opvragen kunt u contact opnemen via ons email adres: [email protected] of bel +31308906551